34. Haftada Bir Gebe

Çoook uzun bir zaman oldu yazamayalı ama aslında evdeki günlüğümüze aksatmadan yazıp Ömer'i gündemden çok uzak tutmadik.

Haftalar o kadar hızlı geçiyor ki , adeta 'Sana hamileliginin tadını cikartirmayacagiz ' diye 4 nala koşuyor.

Bu zamana kadar ne yaptık ? Alisverisimizi bitirdik . Yüzüne bakilmayan oda evin en keyifli köşesi oldu . Odaya giren herkes huzur buldu , bayıldı .Hatta kimileri benim gibi emzirme koltuğunda oturup ,odayı uzun uzun seyretti, hayaller kurdu 😍Miniğimizin kıyafetlerini yıkadık ütüledik. Hatta doğum sonrası gelecek olanlar için güzel bir buzluk çalışması yapıp , enfes kıymalı börekler hazırladık. 'Ayyy nasıl oldu acaba ' diyenlere tadına bile baktirmadim. Onlar benim ganimetlerim 😃😃 sırada yaprak sarma partisi var. Buzlukta kalan boşluğu enfes sarmalarla doldurup ,doğum sonrası afiyetle hupletmek için en kıymetlimizin aramıza katılmasını bekleyeceğiz 😍😍

Tabii tüm bu hazırlıklar kötü havalarda yapıldı çünkü oğlumda annesi gibi bahar aşığı olduğundan güzel havalarda maalesef hiç evde oturamıyoruz😔 Yollarda bir kaç kez yalancı sancı yoklamalarim olmadı değil , bu yüzden kendisini ya bir gece yarısı yada sokaklarda gezerken bekliyorum .




Zalimsin zaman !!!
Hemde çooook !!! O kadar güzel anlarımı alıyorsun ki ellerimden, Ne bütün gece ruh gibi gezdiğim mide yanmalarimdan , ne de beni iki büklüm bırakan  pelvik agrilarimdan şikayetçi olabiliyorum . Iyisiyle kötüsüyle tek bedende can bulduğumuz her güne , her saate şükürler olsun 🙏

Bu zamana kadar annelik konusunda çok fazla planlar yaptığımı , Daha doğmamış çocuğa dön biçmek misali her detayı araştırmaya çalışıp kurallar koymaya çalıştığımı farkettim ve kendimi çok sıkıcı buldum. Doğum zaten bedenimizin ve bebeğimizin en güzel bildiği olay. Doğum için okuduğum şeyleri bıraktım . Bedenimi dinlemeye , Onun yönlendirmesine kulak vermeye karar verdim. Yenidogan bakımı ve annelik konusunda ise tamamen içgüdüsel annelik yapmaya karar verdim. Plan yok . Kural yok . Daha bebegi kucağıma almadan kurulan çok bilmiş cümleleri yok 😊

Tek derdim suyum fazla olduğu için uyarildigim erken doğum konusunda oğluma telkinlerde bulunup, tek bedende geçireceğimiz her anın sonuna kadar tadını çıkarmak . Bir kadının hayatında sahip olabileceği en güzel günleri yaşıyorum. Hiç sabırsızlanmıyorum kucağıma geleceği günler için . Çünkü onun her tekmesinde,canımın içindeki varlığıni hissediyorum ve şükrediyorum onu bize layık görene ....

Dualarım tüm bu hisleri yaşamak isteyenlerle beraber...


**Telefondan yazmak oldukça zor. Yazım hatalarımın kusuruna bakmayın lütfen ...




2 yorum:

  1. Gerçekten son ana kadar tadini çikar. Kadinlar için essiz zamanlar bunlar.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel cümleler bunlar. Hayırlısıyla kucağınıza almanız nasip olsun inşallah.

    YanıtlaSil